Sâmbătă, 31 ianuarie, la Casa Corpului Didactic din Brănești a avut loc Adunarea Generală a Consiliului Județean al Elevilor Ilfov. În cadrul adunării au fost dezbătute problemele cu care se confruntă elevii Ilfoveni. Principalul punct pe ordinea de zi a acestei întruniri a fost cel care privește lansarea proiectului „Progres către viitor”.

Întâlnirea s-a bucurat de prezența unor invitați speciali, printre care s-au numărat Albert Craiu, Consilier al Ministrului Educaţiei pe probleme de elevi şi studenţi, Vlad Ţone, consilier secretar de stat al MTS, Florin Petrescu, directorul Casei Corpului Didactic Ilfov, Ştefania Duminică, director al şcolii gimnaziale Chitila, Marinela Culea, director al Liceului Tehnologic „Cezar Nicolau”, împreună cu directorul adjunct, Veronica Belous, Mihai Cristescu, director al Colegiului Silvic „Theodor Pietraru” şi Robert Ban, preşedinte al Asociaţiei Tinerilor Ilfoveni.

Scopul pe care și-l propune proiectul „Progres către viitor” este creșterea implicării elevilor în promovarea şi dezvoltarea Consiliului Elevilor, structura reprezentativă a elevilor, care urmăreşte dezvoltarea tinerilor, atât pe plan personal cât şi profesional.

El promovează proiectele promotor al proiectelor care încurajează voluntariatul și implicarea în comunitate. Punctele prioritare ale adunării CJE Ilfov le-au constituit problemele la nivelul structurilor Consiliului Elevilor, transferul experienţelor către membri neparticipanţi şi motivarea acestora, dezvoltarea personală a membrilor noi, care formează actuala generaţie şi care doresc să contribuie la dezvoltarea organizaţiei

În cadrul adunării de la Brănești, reprezentanții elevilor ilfoveni au început să lucreze la selectarea aplicațiilor depuse în cadrul proiectului amintit. Criteriile principale le-au constituit corectitudinea şi seriozitatea completării acestor aplicații.

 

Conform spuselor membrilor CJE, „organizația are deosebita plăcere de a lucra cu o echipă de tineri puternici, gata să pună ţara la cale, care şi-ar fi dorit foarte mult să dispună de mai multe locuri, pentru a-i avea ca participanţi şi pe ceilalţi membri care şi-au depus aplicaţia, însă acest lucru nu a fost posibil, fapt pentru care au fost alocate doar 30 de locuri”.