Vânzările societății suedeze de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 48% în primul trimestru al anului fiscal în curs, respectiv decembrie 2012 – februarie 2013, la 22,5 milioane euro, ca urmare a extinderii reţelei de magazine.

România se află pe primul loc la nivelul retailerului suedez în funcţie de creșterea vânzărilor în coroane suedeze din primul trimestru, urmată de Singapore, cu un plus de 47%, Croaţia, cu 43%, și Japonia, cu 40%, se arată în raportul financiar al companiei suedeze.

La sfârșitul lunii februarie 2013, reţeaua companiei număra 22 de magazine, dublu faţă de luna similară din 2012, din care șapte în București, două în Cluj și câte unul în Arad, Ploiești, Timișoara, Iași, Suceava, Sibiu, Târgu-Mureș, Oradea, Craiova, Constanţa, Brăila, Bacău și Baia Mare. În curând și orașul Botoșani va beneficia de un magazin H&M. În anul fiscal 2012, H&M și-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.