Şeful de recrutare al LinkedIn, Brandon Browne, a dezvăluit că de-a lungul timpului a descoperit un indicator extrem de bun în ceea ce priveşte abilităţile candidaţilor.
Brandon Browne, aflat la conducerea departamentului de recrutare al LinkedIn din anul 2010, spune că atunci când intervievează un candidat, unul din primele lucruri pe care le face este să îi ofere respectivului un marker, scrie Mediafax.ro.
El întreabă fiecare candidat, indiferent de poziţia pe care vrea să o ocupe, care este lucrul care îl pasionează în mod special. Apoi, cu ajutorul markerului, candidatul trebuie să schiţeze modul în care acel lucru funcţionează. „E o situaţie destul de ambiguă”, spune Browne, „aşa că persoana în cauză trebuie să dea dovadă de spontaneitate”.
Spre exemplu, explică Browne, dacă unui candidat îi place să producă bere în timpul liber, atunci el trebuie să explice în detaliu cum realizează acest lucru.
Şeful reţelei de recrutare spune că sunt patru lucruri pe care le poţi afla în urma acestui exerciţiu:
La ce ţin candidaţii cel mai mult?
Cât de bine se pot exprima?
Cum explică ei un proces?
Cum se descurcă un candidat cu ambiguitatea?