- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Mogoșoaia, cu sediul în Comuna Mogoșoaia, Șos. București-Târgoviște, nr. 51, Mogoșoaia, județul Ilfov, telefon 021.351.66.92, fax 021.351.66.95, email primaria@mogosoaia.ro, cod fiscal 4420830
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Obiectul procedurii de licitație publică îl constituie închirierea unui spațiu compus din 2 camere, respectiv poziția nr. 12 – Birou în suprafață de 10,51 mp și poziția nr. 13 Hol în suprafață de 3,56 mp din releveul imobilului, rezultând o suprafață totală de închiriat de 14,07 mp. conform număr cadastral 61852-C1, situat în localitatea Mogoșoaia, Șos. București – Târgoviște nr. 138, ce aparține domeniului public al comunei Mogoșoaia, conform caietului de sarcini, H.C.L. Mogoșoaia nr. 33 din 24.03.2025 și temeiului legal: OUG nr. 57/03.07.2019.
- Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentația de atribuire se poate obține gratuit, fie prin descărcarea acesteia de pe site-ul primăriei comunei Mogoșoaia, de la adresa https://primaria.mogosoaia.ro/, fie adresând o cerere prin e-mail, la adresa achizitii@mogosoaia.ro, documentația urmând a fi transmisă prin e-mail în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea solicitării.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartimentul Achiziții Publice din cadrul primăriei Comuna Mogoșoaia, Șos. București-Târgoviște, nr. 51, Mogoșoaia, județul Ilfov, email: roxana.lazar@mogosoaia.ro
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Nu este cazul, documentația de atribuire se va pune gratuit la dispoziția persoanelor interesate.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 11.04.2025, ora 14.00
- Informații privind ofertele: se regăsesc în documentația de atribuire
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 22.04.2025, ora 16.00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta se depune la sediul Primăriei Comuna Mogoșoaia, județul Ilfov din Șos. București – Târgoviște nr. 51, loc. Mogoșoaia, județul Ilfov, la REGISTRATURĂ.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 (unu) exemplar
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24.04.2025, Sediul primăriei Comuna Mogoșoaia, județul Ilfov, Șos. București – Târgoviște nr. 51, ora 12:00
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Ilfov, Oraș Buftea, str. Știrbei Vodă nr. 24, județul Ilfov, telefon 021 312 2343, fax 021/312.23.51, email tr-ilfov@just.ro
- Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 26.03.2025.
[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="121760,121759"]
