Comisia Europeană a adoptat strategia de promovare a produselor agricole europene în 2017 și a alocat în acest scop un buget de 133 milioane de euro, în creștere față de 111 milioane de euro în 2016, informează un comunicat de presă. Fondurile vor fi alocate pentru promovarea produselor agricole europene atât în interiorul, cât și în afara Uniunii Europene, precum și pentru găsirea de noi piețe și a sprijini consumul de produse UE peste hotare. „La nivelul UE, estimăm că o creștere cu un miliard de euro a exporturilor susține aproximativ 14.000 de locuri de muncă”, a declarat comisarul european pentru Agricultură, Phil Hogan, potrivit Agerpres. Executivul comunitar precizează că un apel, pentru depunerea de propuneri pentru a beneficia de bugetul de promovare pe 2017, va fi lansat cel mai târziu în luna ianuarie 2017. Organizațiile interesate pot depune cereri pentru campaniile lor, care de obicei se întind pe o perioadă de trei ani, și care vor fi cofinanțate de CE în proporție de 70% — 85%.