În contextul evenimentelor recent petrecute în Barcelona, Vola.ro a iniţiat un serviciu de suport online pentru turiştii săi care se afla în capitala Cataloniei şi care au nevoie de asistenţă pentru aranjamentele deplasării lor.
Serviciul este intitulat Barcelona Support şi reprezintă o pagină dedicată pe website-ul Vola.ro – http://bit.ly/BarcelonaSupport unde turiştii vor intra în legătură cu un operator Vola.ro, care îi poate asista în problemele pe care le întâmpină, le poate oferi consultanţă sau informaţiile de care au nevoie.
Vola.ro a contactat telefonic şi prin email toţi turiştii români aflati în Barcelona şi care şi-au cumpărat biletul de avion sau cazarea de la Vola.ro, pentru a se asigura că nu au fost prinşi în evenimentele de pe Las Ramblas. Conform datelor Vola.ro, aproximativ 141 de clienţi Vola.ro au călătorit în Barcelona în această perioadă. Pe parcursul zilei de joi, 17 august, echipa Vola.ro a încercat să ia legătura cu toţi turiştii români care au călătorit în Barcelona cu bilete/pachete achiziţionate prin Vola.ro şi toţi cei care au răspuns, au confirmat că sunt în siguranţă.
Totodată, Vola.ro anunţă că renunţă la taxa de serviciu pentru biletele de avion achiziţionate de pe Vola.ro dacă există români care au o rudă de gradul I sau II aflată în Barcelona şi doresc să ajungă acolo sau dacă există români care se află deja în Barcelona şi doresc să se întoarcă în ţară.