Sute de copiii din România provin din familii sărace și trăiesc la limita subzistenței. Pentru ei, Crucea Roșie din România, susținută de un celebru brand italian, a lansat un program special, în cadrul proiectului Banca de Alimente.
Campania vizează colectarea de alimente greu perisabile în magazinele partenere și distribuirea lor către micuții nevoiași. Programul, demarat la finele anului trecut sub sloganul „Hrănește un vis, o lume fără foame!”, constă în comercializarea brățării trifoi cu patru foi de culoare roșie. 10% din vânzarea acestui produs până la data de 13 martie, revine Crucii Roșii Române, pentru susținerea proiectului Banca de Alimente. Brățara poate fi achiziționată online sau direct de la distribuitorii autorizați. Iuliana Tudor, Nicole Cherry, Dj Sava, Marcel Pavel, Maria Dragomiroriu, Ralu-K, trupa Direcția 5, Nicolae Furdui Iancu și mulți alți artiști români, poartă deja brățara campaniei, trifoi cu patru foi, roșie. Banca de Alimente a fost lansată de Crucea Roșie în 2009, pe fondul impactului crizei economice mondiale și al creșterii prețurilor la produsele alimentare, ca o soluție imediată de ajutorare a persoanelor fără venituri sau cu venituri foarte mici. În cei patru ani, în acest mod au fost ajutate aproape 100.000 de familii sau persoane singure. Fiecare beneficiar a primit câte un pachet de 12 kg conținând: ulei, făină, zahăr, orez, mălai, paste făinoase, conserve de carne sau pește, biscuiți, conserve de legume.