Peste 10.000 de vizitatori specialişti şi public larg au participat la Indagra 2021, între 27 şi 31 octombrie, eveniment organizat de Romexpo împreună cu Camera de Comerţ şi Industrie a României (CCIR). Potrivit unui comunicat de presă al CCIR, peste 130 de companii din 12 ţări şi-au prezentat tehnologiile şi proiectele care uşurează munca fermierilor şi îi ajută să îşi crească performanţa în sectorul de activitate.

Respectând noile reguli în ceea ce priveşte organizarea evenimentelor, Indagra a ocupat 30% din suprafaţa expoziţională dedicată manifestării, evenimentul desfăşurându-se pe 12.600 metri pătraţi.

Organizatorii usţin că ma­nifestarea a înregistrat un grad de internaţionalizare de 25%. Astfel, la Indagra 2021 au participat firme cunoscute din Belgia, Bulgaria, Federaţia Rusă, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, România, Serbia, Turcia, Ungaria. În plus, evenimentul a beneficiat şi de participarea oficială internaţională a Rusiei.

Târgul a fost împărţit în patru saloane tematice: salonul de agricultură, salonul de zootehnie, salonul dedicat industriei alimentare şi salonul utilajelor agricole.

Vedeta târgului! O combină cu tehnologie de ultimă oră

„Vedeta târgului a fost o combină dotată cu tehnologie de ultimă generaţie care valorează peste jumătate de milion de euro. Aceasta se poate controla cu un soft special dintr-o tabletă, are un consum redus şi îşi poate adapta funcţionabilitatea după suprafaţa pe care o are de recoltat”, se menţionează în comunicat.

Potrivit organizatorilor, de la eveniment nu au lipsit soluţiile digitale pentru optimizarea afacerilor agricole, serviciile smart pentru irigaţii, îngrăşămintele 100% naturale sau produsele tradiţionale. În plus, la Indagra, vizitatorii au putut să vadă tractorul produs integral în România, care asigură o vizibilitate foarte mare deoarece este realizat pe 4 piloni, are nivelul 5 de poluare, adică echivalentul euro 6 la maşinile obişnuite, iar tehnologia cu care este dotat garantează un consum redus.

„Ca la fiecare ediţie, Indagra a reprezentat locul perfect pentru expunerea noutăţile din agronomie, zootehnie, pomicultură, floricultură sau viticultură şi a promovat produsele şi serviciile româneşti pe piaţa internă şi externă”, se mai precizează în comunicat.

Târgul internaţional de produse şi echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei s-a aflat la cea de-a XXV-a ediţie.

Romexpo SA, societate comercială cu capital privat, are ca acţionar majoritar Camera de Comerţ şi Industrie a României, unul dintre cele mai importante foruri de reprezentare a oamenilor de afaceri români.

Articol apărut în ediția print a Jurnalul de Ilfov, nr.574