Să ne fi lovit atât de rău criza aceasta financiară? Aşa se pare, mai ales dacă facem un drum până la cel mai apropiat hypermarket, la raionul cu dulciuri, respectiv delicatese. Acolo, o să avem uimirea să găsim pe rafturile ticsite cu fel de fel de bunătăţi, frumos aşezată… şi colivă. Dar nu oricum, la ofertă! Cu o reducere considerabilă de preţ, managerii super-magazinelor ne îndeamnă bucuroşi să profităm cât mai repede de ocazie, mai ales că stocul este limitat. Oare această strategie de marketing pentru produsul cu pricina, gustos dealtfel, să fie copiată din platformele program ale partidelor din care fac parte aleşii noştri? Cine să mai ştie! Pe moment rămâne o enigmă, însă se va rezolva în preajma alegerilor locale, când mai marii satului, oraşului sau judeţului se vor îngrămădi să ne îmbie cu “punga tradiţională a votantului”. Poate, abia atunci, aceştia ne vor umple punguţa şi cu o colivă la ofertă în memoria “ştampilaciilor” care, din cauza modului în care s‑au lăsat conduşi nu au mai apucat alegerile din 2012. Pănâ atunci, să ne bucurăm că, în România, şi coliva se găseşte la ofertă, iar în speranţa că se va da şi-n rate, cine ştie, poate doar cu buletinul, să o degustăm cu poftă!
