RATB pentru bufteni, microbuze pentru traficul intern, autobuzele primăriei trase pe dreapta până la noi ordine.
În cadrul unui interviu acordat Jurnalului de Ilfov, primarul Gheorghe Pistol a admis că autobuzele cumpărate de fostul primar, Ion Stoica, sunt total ineficiente, fiind energofage, prea mari pentru destinaţia pe care o au şi oricum prea scumpe pentru a fi uzate aproape degeaba, în acest fel. De aceea, Gheorghe Pistol a început trata-tivele cu RATB pentru reintroducerea liniei 460 până în Buftea, act normal şi logic, care va servi cu adevărat buftenilor. „Sperăm ca încă din această toamnă, RATB să reintre în Buftea”, a declarat Gheorghe Pistol.
Cele patru autobuze cumpărate pentru ego-ul lui Ion Stoica vor continua să deservească pe linia denumită pompos „101” (de parcă Buftea ar fi împânzită de trasee de transport în comun), până la o dată ulterioară când vor fi înlocuite cu nişte microbuze având o capacitate de circa 20 de locuri, mult mai potrivite şi mai ales mult mai eficiente pentru traseul Studio-Săbăreni. Autobuzele vor fi puse la păstrare până în apropierea datei la care expiră licenţa celor de la Millenium Maxi Taxi (aprilie 2013), când primarul din Buftea este hotărât să le pună la muncă pe o linie proprie Buftea-Bucureşti . Reamintim că indiferent de minciunile pre-electorale şi apoi electorale ale lui Ion Stoica, înfiinţarea unei linii proprii de transport persone pe ruta Buftea-Bucureşti este imposibilă atât timp cât pe traseu există un operator cu licenţă de transport valabilă, dobândită în urma unei licitaţii.
Din anul 2013, microbuzele care vor fi achiziţionate de primăria Buftea vor rămâne pe traseele locale interne, cele patru autobuze vor face legătura cu Bucureştiul, tot planul fiind atent studiat şi supus rigorilor unei eficientizări maxime, puse la cale de un om pentru care eficienţa este lege, iar cetăţenii din Buftea vor avea, în sfârşit, condiţii decente de transport, fără a secătui bugetul local.
Vom reveni cu amănunte.