Grupul de pret-a-porter american Ralph Lauren își va reduce numărul de angajați și va închide magazine în Statele Unite, printre care faimosul magazin al brandului său Polo, de pe 5th Avenue din New York, în cadrul unui plan de economii.
Casa de modă americană nu a oferit însă detalii cu privire la numărul de locuri de muncă afectate sau la numărul de magazine care vor fi închise, ci s-a mulțumit ca, într-un comunicat publicat marți, să explice că va opera reduceri în rândul personalului și va închide birouri și magazine.
Acest anunț vine după ce, în luna iunie, Ralph Lauren a anunțat reducerea a 1.000 de locuri de muncă și închiderea a aproape 50 de magazine.
Măsurile anunțate marți sunt destinate economisirii a circa 140 de milioane de dolari pe parcursul anului fiscal care urmează să se termine la 31 martie 2018.
Una dintre măsurile simbolice ale acestui plan de austeritate prevede închiderea magazinului principal al brandului Polo, situat pe Fifth Avenue, în inima Manhattan-ului.
Ralph Lauren, care va păstra șapte magazine în New York, susține că această decizie ar trebui sa-i permită să se gândească la alte concepte de magazin pentru a atrage consumatorii care își fac din ce în ce mai mult cumpărăturile on-line.
La fel ca majoritatea brandurilor de pret-a-porter americane — Gap, Urban Outfitters, American Eagle, Abercrombie&Fitch — Ralph Lauren este afectat de concurența celor de la H&M și Zara (Grupul Inditex), care le-au luat încet-încet clienții.