Măsurile luate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI ILFOV), la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență, potrivit unui comunicat de presă al instituției.

În următoarele săptămâni, publicul nu va avea în continuare acces în incinta OCPI ILFOV. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă,  până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.

De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail, accesand site-ul OCPI ILFOV – www.ocpiilfov.ro, dar și prin intermediul unui call-center, care va functiona de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00. Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.

Numerele de telefon si adresele de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI ILFOV sunt următoarele:

Tel:      021.224.60.85

021.224.61.58

021.224.60.82

Fax:      021.224.60.85

021.224.61.56

E-mail: if@ancpi.ro

bcpi.buftea@ancpi.ro

Biroul de Relații cu Publicul Cornetu

Tel:         0374.464.963

Fax:        0374.464.964

E-mail:   brpcornetu@ancpi.ro

”Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații în egală măsură. Vă mulțumim pentru înțelegere”, se mai arată în comunicatul de presă.