După topirea zăpezilor, craterele din şoseaua ocolitoare a Capitalei  au rămas bine mascate de băltoace imense, numai bune să rupă, la propriu, mașinile celor care se încumetă să meargă pe centură. Spaima şoferilor că îşi rup maşinile sau că rămân în vreo groapă se resimte la tot pasul. La ieşirea din comuna Jilava, de exemplu, este jale mare. Gropile acoperite cu apă le opresc “vamă” tiriştilor fie baia de ulei, fie spoilerele, fie îşi rup punţile sau basculele. Maşinile se zgâlţâie din toate amortizoarele când trec prin gropile adânci, iar circul acesta nu se mai termină de 20 de ani. La intersecţia centurii cu Şoseaua Giurgiu­lui şoferii se opresc mereu şi înjură înainte de a prinde curaj să treacă potopul. “Drumul acesta e o ruşine!”- excla­mau zilele trecute cei care se încumetaseră să traverseze “valea plângerii”. Nici zonele în care s-a investit masiv în ultimii doi ani nu au scăpat de atacul chimicalelor, însă totuși în zona Mogoșoaia-Otopeni sau Otopeni-Vo­luntari chiar se poate circula, față de restul șoselei de centură. Însă de la Vo­luntari la Pantelimon șoseaua este praf și pulbere, la fel cum se continuă până în autostrada A2. La câți bani s-au îngropat ba în plombări, ba în lățirea șoselei, mai trebuiau cheltuite câteva milioane de euro pe chimicalele care macină asfaltul… (M.A.)