Consiliul Județean Ilfov (CJI) anunță că, până la finele anului, la nivelul instituției, documentele vor circula în format electronic, va fi introdusă şi semnătura electronică şi, printr-o aplicaţie care este deja în probe, cu un sigur click ”se va şti exact în ce stadiu sunt proiectele administraţiei judeţene”.

Articol apărut în Jurnalul de Ilfov, ediția print nr. 498

”CJ Ilfov va fi înscris luna aceasta pe ghişeul.ro, pentru ca plata taxelor să se poată face pe calculator. În scurt timp va fi funcţional şi un nou website, unde se vor putea depune şi sesizările, cererile de eliberare acte şi unde oamenii vor putea afla mai multe despre activitatea CJ şi despre judeţul Ilfov”, anunță CJI.
Marian Petrache, preşedintele CJ Ilfov, a declarat că „fără digitalizare nu se poate. Şi pentru că ştiţi că birocraţia ne mănâncă mult timp, noi am început eliminarea hârtiilor din Consiliu şi managementul documentelor on-line, de anul trecut.
Aşa că luna asta intrăm pe ghişeul.ro, ca oamenii să nu mai piardă timpul la ghişeul.geam, semnăm electronic şi până la sfârşitul anului toate operaţiunile Consiliului vor fi digitale, pentru transparenţă totală”. Iar Remus Trandafir, director Direcţia de Management Programe de Dezvoltare din cadrul Consiliului Judeţean Ilfov, a explicat că „digitalizarea administraţiei publice înseamnă eficienţă crescută, în beneficiul oamenilor. Oamenii vor fi scutiţi de drumuri până la sediul CJI – pentru documentaţia care poate fi depusă online – şi vor câştiga timp, pentru că răspunsul la solicitări va veni mai repede. Să nu uităm şi de beneficiile ecologice: vom reduce foarte mult utilizarea hârtiei!”, a spus Trandafir.