Referindu-se la declararea stării de urgență, primarul comunei Tunari, Alexandru Neacșu, a îndemnat comunitatea la responsabilitate. ”Este o măsură necesară. S-a dovedit până la acest moment că deciziile luate au fost cele corecte și trebuie să respectăm recomandările”, a spus primarul.

Articol publicat în Jurnalul de Ilfov Nr. 493, ediția print

Având în vedere creșterea rapidă a numărului de îmbolnăviri cu COVID-19 la nivel regional, în comuna Tunari s-a întrunit Comitetul Local pentru Situații de Urgență, pe 10 martie. CLSU a emis dispoziții pentru luarea măsurilor necesare privind igienizarea spațiilor publice aflate la dispoziția cetățenilor comunei Tunari (unitățile de învățământ, primărie, clădirea administrativă ce adăpostește salubritatea și regia de apă și canal, microbuzele utilizate pentru transportul public local ș.a.m.d.). În momentul de față, nu există oficial nici o persoană confirmată ca fiind bolnavă în comuna Tunari. ”Autoritatea publică locală va informa cetățenii în mod operativ cu privire la modul de evoluție a situației pe raza comunei Tunari. Îndemnăm cetățenii să se informeze numai din surse oficiale și să nu inducă panica. Activitatea primăriei Tunari se va desfășura normal, însă cu restricții în ceea ce privește numărul de persoane care pot avea acces simultan în interiorul clădirii (se va evita aglomerația). Cetățenii comunei sunt îndrumați să utilizeze ghiseul.ro pentru plata taxelor și impozitelor locale”, potrivit anunțului primarului.

Pe site-ul primăriei Tunari fost realizat un formular de comunicare electronică numit Petiții. Gestiunea solicitărilor se face electronic. ”Îndemn cetățenii să utilizeze formularul și pentru alte solicitări în această perioadă. Formularul este în versiunea beta, fiind o soluție rapidă, de criză, dacă întâmpinați probleme ne anunțați. Fiți prevăzători, nu minimizați recomandările distribuite pe canalele oficiale”, a spus edilul.