Avocat la Apel
Avocat Marius Coltuc
Casa de Avocatură Coltuc
Telefon: 031/425.93.85
„De foarte mult timp îmi doresc să-mi deschid un magazin la curte. Practic, vreau să construiesc o clădire pe un teren achiziţionat deja. Deoarece, am strâns ceva bănuţi, anul viitor voi face demersurile pentru a obţine avizele şi autorizaţiile necesare construcţiei clădirii. Vă rog să-mi spuneţi ce acte trebuie să includă dosarul com-plet!”
Mihnea Faur – Măgurele
Răspuns:
Autorizaţia de construire se emite în baza următoarelor documente:
Cerere
Copie legalizată a actului doveditor al titlului asupra imobilului care vă dă dreptul de execuţie al lucrărilor de construcţii
Certificat de urbanism – copie
Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor – DATC, inclusiv referate de verificare, după caz, şi de exeprtiză tehnică, semnate şi ştampilate în original
Fişe tehnice, după caz, documentaţii tehnice
Avize şi acorduri stabilite prin certificate de urbanism
Declaraţie pe propria răspundere privind inexistenţa unor litigii
Documentul prin care dovediţi că aţi plătit taxa de emitere a autorizaţiei de construire – copie
Dovada achitării taxei de timbru
Certificat de rol fiscal – de impunere fiscală pentru imobilul care face obiectul solicitării dvs.
Documentele de plată a taxelor legale pentru avizele şi acordurile necesare emiterii acordului unic, conform listei avizelor şi acordurilor necesare, comunicate odată cu certificatul de urbanism – copie.
Actele le depuneţi la primărie, iar autorizaţia o veţi primi în cel puţin 30 de zile de la depunerea dosarului complet. Termenul de valabilitate al autorizaţiei este de