Reţeaua de magazine METRO Cash & Carry România atrage atenția că numele companiei este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unei campanii false ce se derulează prin SMS.
METRO îşi avertizează clienţii că numele său este folosit abuziv în campanii false prin SMS. „METRO Cash&Carry România nu are nicio legătură cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără acordul nostru. În ceea ce îi priveşte pe clienţii noştri, le recomandăm să nu dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informaţii personale şi să contacteze imediat autorităţile competente pentru reclamarea fraudei şi protejarea informaţiilor personale”, au declarat, într-un comunicat, reprezentanţii companiei METRO Cash&Carry România.
Mai multe persoane au primit mesaje prin SMS prin care erau anunţate că au câştigat un premiu în valoare de 10.500 euro şi un TV cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon, pentru a primi mai multe detalii în acest sens. Pentru folosirea în mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry România va colabora cu autorităţile competente în vederea soluţionării acestei situaţii.